börjar om på MAX

I natt drömde jag om att min syster hade fått cancer. Att vakna upp med ångest, ganska ogenomtränglig, från topp till tå är nog ingen bra start. Känner det fortfarande trots att jag vaknade för två timmar sedan.

Jag har hunnit med ganska mycket innan idag. Tjejmiddag hos mig, de är så fina och så bra. Cykelpicknick med de bästa. Jobb. Göteborg och liseberg tillsammans med min fina familj. Jobb. Barnvakt med min Emms. Födelsedag. Idag ska jag jobba hela dagen, vilket känns bra. Kanske hittar på något efteråt, who knows.


Nu ska jag äta frukost, mammas nybakade bröd, flingor och kanel. Mums.


vänder ryggen till allt som svider

Älskar mina vänner mest i världen. Tack för att ni finns.

Kommentarer
Postat av: Hon som kallas björkis

Älskardig

2012-07-29 @ 11:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0