det var inte försent

Hej ALALALALAL


Orkar inte skriva men orkar inget annat heller, så what u going to DOO

I lördags var jag med om min första, förhoppningsvis min enda, näradödenupplevelse. Getingstick, svullande upp kunde inte andas, akuten i hundra år, mediciner, ja det var läskigt. Har nog inte fattat det riktigt än. 28/7-12. Sen dess har jag återhämtat mig, fina människor som varit här <3 Igår var jag i Motala igen, fick massa mediciner som jag måste bära med mig vart jag än går. Har nog proppat i mig mediciner hela lovet alltså, eller året kanske. Detta är inget, buhu synd om mig, utan bara ett konstaterande, för jag har verkligen ätit mediciner så sjukt mycket, först förkylning i 1 månad, sedan ryggskott, sedan förkylning under hela sommarlovet, sen nu dessa jävla tabletter som man blir så trötter av, ajajajajajajjajajajaj. Okej lite syndommigrårårårårår.


Idag ska jag återigen börja om på MaaaX. Gillar Max. Hoppas jag inte får serveringen. Känner mig piggare idag, taggad. Snart är det augusti, finafina månad, ska börja om lite då. Som vanligt. Underbart.



älskar dig min pajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0