väldigt bra

Ja, Alma hur går det med bloggen. Två inlägg, sades det av mina tre under gårdagens härliga kväll. Det var en fin kväll att träffa dom igen, ack, alldeles för länge sedan vavavava.

Får väl klargöra att jag vänt och vridit lite, andats ut. Den där promenaden häromdagen kanske hjälpte. Förmodligen inte. Tiden. Den stör mig inte längre. Jag har accepterat det faktum att denna sommar är kall, men fin, och snart är det skoldags igen. Jag ska köpa en kalender. Jag ser fram emot det och det är väl egentligen det som man ska komma fram till över sommarens lediga dagar. Att man vilat klart.

Nä nu har vi ju faktiskt mer än en månad kvar och de ska njutas till fullo. Har varenda dag fram tills den 1 augusti planerad. Ska till Danmark först med mitt hjärta, sedan kompisar, jobb, Göteböörg med familjen, födelsedag!! jobb, fotboll, kompisar, jobb.

Lite värme skulle vara fint. Någon solig dag på stranden. Lite mer grillkvällar. Lite mer bad. Sen kan jag börja planera min höstgarderod. Det längtar vi väl till lite iaf, eller vad säger du Fanny?

Pusshej stackarssatar som läser min blogg. Smsa hjärna. Det är så fint.

Nu: max hela dagen. fuck'n löve it


skrattade jag åt micket

Kommentarer
Postat av: Fashionistan Fanny

Ta en kväll och planera höstens vackra garderob eller vad säger du hjärtat?

2012-07-16 @ 21:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0